Hulp nodig?

Neem contact met ons op

Veelgestelde vragen

Waar is mijn orderbevestigingsmail?

Na het plaatsen van uw bestelling sturen wij u twee e-mails. Een orderbevestigingsmail zodra u uw bestelling heeft geplaatst en een verzendbevestigingsmail zodra wij uw pakket hebben verzonden.

Als u geen orderbevestigingsmail heeft ontvangen, controleer dan eerst uw spamfolder.

Als u bij het afrekenen uw telefoonnummer hebt gebruikt in plaats van uw e-mailadres, ontvangt u geen bevestigingsmail.

Neem contact op met onze klantenservice en geef het e-mailadres door dat u aan uw bestelling wilt toevoegen, zodat u de verzendbevestiging met uw trackingnummer kunt ontvangen.

Het duurt 2 tot 6 werkdagen om uw bestelling te verwerken en te verzenden nadat u deze heeft geplaatst, afhankelijk van de voorraad.

U ontvangt een verzendbevestiging per e-mail met uw trackingnummer zodra uw bestelling ons distributiecentrum heeft verlaten.

De verzending duurt gewoonlijk 5 werkdagen nadat we uw bestelling hebben verwerkt. Als uw product bijna niet meer op voorraad is, kan de levering 2 tot 3 werkdagen langer duren.

Wees gerust, we doen ons best om uw bestelling zo snel mogelijk te leveren.

Als u een fout heeft gemaakt bij het invoeren van uw afleveradres, kunt u dit nog wijzigen voordat uw bestelling wordt verzonden.

In sommige gevallen kunnen minimale adreswijzigingen worden doorgevoerd nadat de bestelling is verzonden.

Neem zo snel mogelijk contact met ons op als u het adres wilt wijzigen.

CONTACT

Ce site est protégé par hCaptcha, et la Politique de confidentialité et les Conditions de service de hCaptcha s’appliquent.