Hulp nodig?

Neem contact met ons op

Veelgestelde vragen

Waar is mijn orderbevestigingsmail?

Na het plaatsen van uw bestelling sturen wij u twee e-mails. Een orderbevestigingsmail zodra u wij bestelling heeft geplaatst en een verzendbevestigingsmail zodra wij uw pakket hebben verzonden.

Als u rechtstreeks berichten bestelt, controleer dan uw spamfolder.

Als u over een gratis telefoonnummer beschikt ontvangt u de berichten op uw e-mailadres en heeft u uw e-mailberichten ontvangen.

Neem contact op met onze klantenservice en geef het e-mailadres door dat u aan uw bestelling wilt toevoegen, zodat u de verzendbevestiging met uw trackingnummer kunt vangen.

Het duurt 2 tot 6 werkdagen om uw bestelling te verwerken en te zenden nadat u deze heeft geplaatst, afhankelijk van de voorraad.

U kunt contact met ons opnemen via e-mail met trackingnummers en bestsellers in onze distributiecentra en verkooppunten.

De verzending duurt meestal 5 werkdagen nadat we uw bestelling verwerkt hebben. Als het product niet hetzelfde is als voorheen, kunt u 2 tot 3 keer de tijd nemen om het voor een lange tijd te vervangen.

Wij zijn gerust, we doen ons best om uw bestelling zo snel mogelijk te leveren.

Als u niet beschikt over de edelstenen die u hebt aangevraagd, kunt u uw bestseller niet noemen.

In dit geval is het minimum aantal adressen dat u ontvangt correct.

Neem gerust contact met ons op als u contact met ons wilt opnemen.

NEEM CONTACT MET ONS OP

Deze site wordt beschermd door hCaptcha en het privacybeleid en de servicevoorwaarden van hCaptcha zijn van toepassing.